Το νέο της εγχείρημα για τη δημιουργία μιας εναλλακτικής μεθοδολογίας για την ταυτοποίηση της μοναδικότητας του Έλληνα χρήστη, με στόχο τη διατήρηση των στοχεύσεων και των μετρήσεων, χωρίς την εξάρτησή τους από τα 3rd party cookies, ανακοίνωσε η Phaistos Networks, στο πλαίσιο του Programmatic Conference 2021.

Η νέα υπηρεσία, όπως ανακοίνωσε κατά τη διάρκεια του η Κατερίνα Μίτσελλ, Ad Operations Director της Phaistos Networks, θα φέρει το όνομα «GR-ID», θα αποτελέσει μια tailormade λύση που θα εξυπηρετεί τη δημιουργία online «ταυτότητας» των χρηστών και θα προκύψει από τη σύμπραξη Ελλήνων Publishers με την τεχνολογία. Τα δεδομένα που θα συμβάλλουν στη δημιουργία του GR-ID, θα προέρχονται από τους Publishers και θα χρησιμοποιούνται πρωτίστως από τους ίδιους, στο πλαίσιο του δικού τους offering, θα δύνανται όμως να διοχετευθούν «ομογενοποιημένα» και με «κοινή γλώσσα» στο Programmatic οικοσύστημα για τη διατήρηση της αποτελεσματικής στόχευσης, αλλά και των απαραίτητων μετρήσεων.

Το «GR-ID» έρχεται σε συνέχεια του «GRXchange», της νέας «Programmatic 3.0» υπηρεσίας της Phaistos Networks και συμπληρώνει το στρατηγικό πλάνο της εταιρείας για την παροχή καινοτόμων λύσεων που απαντούν στις ανάγκες της επόμενης ημέρας της online διαφήμισης στην ελληνική αγορά.