Διαφάνεια, brand safety, δημιουργικότητα σε ένα σύγχρονο Programmatic Οικοσύστημα

Η Phaistos Networks ανακοίνωσε το νέο της εγχείρημα «GR Exchange», κατά τη διάρκεια του Programmatic Advertising Conference 2020. Συγκεκριμένα, σε πάνελ του συνεδρίου, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Phaistos Networks, Δημήτρης Χατζηδάκης, ανακοίνωσε την πρωτοβουλία της εταιρείας για την ενεργοποίηση και λειτουργία ενός σύγχρονου ελληνικού οικοσυστήματος, με το όνομα «GR Εxchange», το οποίο πρόκειται να λανσαριστεί στην ελληνική αγορά εντός του 1ου εξαμήνου του 2021.

Tο GR Εxchange, η ανάπτυξη του οποίου βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη, εστιάζει στο να δώσει στην πράξη απαντήσεις στα καίρια ζητήματα που απασχολούν την αγορά. Μεταξύ αυτών, θα εστιάσει στην ισχυροποίηση της σχέσης Μέσου-agency-διαφημιζόμενου στο Programmatic περιβάλλον, διασφαλίζοντας για τον publisher τη διαφανή διαδρομή του inventory του και την, χωρίς ενδιάμεσους, εμπορική εκμετάλλευσή του, στην προγραμματική διαδικασία αγοράς.

Όπως ανέφερε ο Δ. Χατζηδάκης, στο GR Exchange «θα διασφαλίζονται οι δίκαιες και σαφείς απαιτήσεις του διαφημιζόμενου για διαφάνεια, brand safety και ποιότητα του παρεχόμενου Inventory, με όρους βελτιστοποιημένης απόδοσης», ενώ το νέο οικοσύστημα θα επαναφέρει τη δημιουργικότητα μέσα από τη διάθεση καινοτόμου Inventory, απαντώντας, ταυτόχρονα, στην ανάγκη για παροχή αποτελεσματικών στοχεύσεων στη νέα «cookieless» εποχή.