Στοχεύοντας στο νεότερο κοινό και τους καταναλωτές ισπανικής καταγωγής

Η Procter & Gamble προχωρά σε μια μεγάλη προσθήκη στο roster των αθλητικών συνεργασιών της, συνάπτοντας πολυετή χορηγική συνεργασία με τη Major League Soccer, η οποία έρχεται να προστεθεί στις ήδη υπάρχουσες συμφωνίες της εταιρείας με τη National Football League, τη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή και την Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή Επιτροπή των ΗΠΑ. Η νέα αυτή συμφωνία καλύπτει χορηγικές συνδέσεις των brands Gillette, Old Spice, Crest, Oral B, Dawn, Charmin και Bounty, με το US Tour της Εθνικής Ομάδας του Μεξικού και με τους αγώνες Leagues Cup και Campeones Cup μεταξύ ομάδων της MLS και της μεξικάνικης Liga MX.

Τα παραπάνω brands «είναι μόνο η αρχή», ανέφερε ο Marc Pritchard, Chief Brand Officer της P&G, καθώς σταδιακά όλα τα brands της εταιρείας μπορούν να εισέλθουν στη συμφωνία. Ο Pritchard προβλέπει ότι η συμμετοχή brands στη χορηγία αυτή θα αυξηθεί τα επόμενα χρόνια. Η συνεργασία με την MLS φέρνει τα P&G brands σε ένα πρωτάθλημα με κοινό που κυριαρχείται από Gen Z, Millennial και ισπανικής καταγωγής οπαδούς. «Τα παιχνίδια αυτά θα προβληθούν σε τηλεοπτικά δίκτυα όπως τα Univision, Telemundo και Televisa, δίνοντάς μας την ευκαιρία να προσεγγίσουμε το ισπανικής καταγωγής κοινό μας», καταλήγει ο Pritchard.

(Πηγή: AdAge)