Μέσα από την καμπάνια «Το σπίτι μας. Ο πλανήτης τους»

Η P&G, η οποία δεσμεύεται σε ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα μέσα στην δεκαετία, ενθαρρύνει ταυτόχρονα την υιοθέτηση ενός βιώσιμου, πιο φιλικού προς το περιβάλλον, μοντέλου οικιακής κατανάλωσης, μέσα από τα προϊόντα της. Η πρωτοβουλία της εταιρείας φαίνεται να ευθυγραμμίζεται και με τη στάση των Ελλήνων, οι οποίοι δείχνουν να είναι ολοένα και περισσότερο ευαισθητοποιημένοι σε θέματα που αφορούν στο περιβάλλον και τη βελτίωση του αποτυπώματος των νοικοκυριών τους. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία, η υιοθέτηση βιώσιμων πρακτικών στο σπίτι, αναγνωρίζεται από τους Έλληνες καταναλωτές ως εξαιρετικά σημαντική για την προστασία του πλανήτη.

Ταυτόχρονα, περίπου το 80% θεωρεί εξαιρετικά σημαντικό οι μάρκες που εμπιστεύεται και αγοράζει να συνεισφέρουν ταυτόχρονα στην επίλυση των πολύπλοκων προκλήσεων που αντιμετωπίζει ο κόσμος σήμερα και να έχουν μετρήσιμο θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία και το περιβάλλον. Μέσα από τη νέα της καμπάνια «Το σπίτι μας. Ο πλανήτης τους», η P&G δείχνει μέσα από τα μάτια και την προτροπή των παιδιών μικρές καθημερινές πράξεις που μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του σπιτιού.