Στο πλαίσιο των στόχων «Αmbition 2030»

Η Procter & Gamble περιορίζει τη χρήση πλαστικού στις συσκευασίες των προϊόντων Pantene, Gillette, Ariel, Fairy και Oral-B, ενθαρρύνοντας την κυκλική οικονομία στην Ευρώπη. Τα αποτελέσματα αυτά εντάσσονται στο πλαίσιο των στόχων της εταιρείας «Αmbition 2030», οι οποίοι περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, τη μείωση της χρήσης πρωτογενούς πλαστικού στις συσκευασίες κατά 50% και την επίτευξη 100% ανακυκλώσιμων ή επαναχρησιμοποιούμενων συσκευασιών ως το 2030. «Καινοτομούμε ώστε να επιταχύνουμε την ανάπτυξη της κυκλικής οικονομίας. Εκφράσεις αυτής της δέσμευσης είναι η συμμετοχή μας στο πρωτοποριακό πρόγραμμα “έξυπνης διαλογής” Holy Grail, η μείωση της χρήσης πρωτογενούς πλαστικού, η αύξηση της χρήσης ανακυκλωμένων υλικών και η ανάπτυξη εναλλακτικών συσκευασιών αναπλήρωσης προϊόντος σε μεγάλη κλίμακα. Πρόκειται για έναν συνδυασμό καινοτομίας και συλλογικής δράσης», δήλωσε η Virginie Helias, Chief Sustainability Officer της P&G.