Το νέο της στοίχημα περιλαμβάνει τη δημιουργία περιεχομένου μεγάλης διάρκειας που εμπλέκει τον θεατή και συνδυάζει τα στοιχεία της διαφήμισης με αυτά του κινηματογράφου. «Οι διαφημίσεις χρειάζονται ανανέωση με πολλούς διαφορετικούς τρόπους και αυτό που κάνουμε είναι να στρεφόμαστε σε δημιουργικές συνεργασίες για διαφορετικά είδη για να δημιουργήσουμε… ταινίες», δήλωσε ο Chief Brand Officer της P&G, Marc Pritchard.

«Ο κόσμος της ψυχαγωγίας ήταν ανέκαθεν σημαντικός για τα brands μας γιατί παραδοσιακά διαφημιζόμαστε σε αυτού του είδους τα προγράμματα, αλλά τώρα επιχειρούμε να διεισδύσουμε περισσότερο σε αυτόν επειδή διευρύνει τη δημιουργικότητά μας και μας βοηθά να σκεφτούμε μερικούς πραγματικά εκπληκτικούς νέους τρόπους να εμπλέξουμε τους καταναλωτές».

Το τελευταίο project της P&G είναι το Queen Collective, μια branded σειρά ντοκιμαντέρ σε συνεργασία με την Tribeca Studios και την Queen Latifah προβάλλοντας διαφορετικές γυναίκες στην κινηματογραφική βιομηχανία. Τα 2 εικοσάλεπτα φιλμ είναι διαθέσιμα στο Hulu, μια στρατηγική επιλογή, καθώς ο Pritchard βλέπει τις υπηρεσίες streaming να προσελκύουν μεγάλο μέρος των marketing budgets. To Queen Collective δεν διαφημίζει κανένα προϊόν της P&G και εισάγεται απλά με ένα μήνυμα «brought-to-you-by» στην αρχή.
(Πηγή: TheDrum)