Εφαρμογή eye-tracking για τη μέτρηση της αποτελεσματικότητας

«Η εφαρμογή του tracking της Sticky στις ψηφιακές μας καμπάνιες, θα μας βοηθήσει να βελτιώσουμε και να αυξήσουμε το ROI των επενδύσεών μας σε digital marketing, ως και 25% σε ορισμένες περιπτώσεις», ανέφερε ο Krister Karjalainen, head of digital της P&G Nordic.
 
Ο Πρόεδρος της Sticky, Jeff Bander, διευκρίνισε ότι η μελέτη αφορά στα sites με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα, με στόχο να αποτυπωθεί πως αποδίδουν οι διαφημίσεις με υψηλό CPM. Σύμφωνα με τον ίδιο, η Sticky βρίσκεται σε συζητήσεις με την P&G για τη διεύρυνση της συνεργασίας σε πανευρωπαϊκό επίπεδο. Σύμφωνα με αναλυτές, η υιοθέτηση του eye-tracking, έρχεται ως απάντηση στο πρόβλημα της μέτρησης αποτελεσματικότητας του display.