Σε αύξηση του marketing spend της σχεδόν σε επίπεδα προ πανδημίας προχώρησε η Procter & Gamble, όπως επεσήμανε η ίδια στο πλαίσιο οικονομικής ενημέρωσης για το α΄ τρίμηνο του 2022 την περασμένη Τρίτη.

Σύμφωνα με τον Andre Schulten, Chief Financial Officer της P&G, το marketing καταλαμβάνει περίπου 33% του συνολικού spend πριν την πανδημία, ενώ αυτή τη στιγμή, τα ποσά αυτά έχουν επανέλθει στο 30% του συνολικού spend, σηματοδοτώντας μια ετήσια αύξηση 130 εκατ. δολαρίων. Επιπλέον, ο Schulten προέτρεψε τους επενδυτές προοδευτικά να αναμένουν περαιτέρω αύξηση του marketing spend, «αρκεί η P&G να μπορεί να δημιουργεί ικανοποιητικό return on investment».

Η εταιρεία υπερασπίστηκε την επιλογή της να δαπανήσει μεγαλύτερα ποσά στο marketing, έναντι σκεπτικιστών επενδυτών, αναφέροντας ότι θα αυξήσει το pricing στις 9 εκ των 10 προϊοντικών κατηγοριών, συμπεριλαμβανομένων των προϊόντων beauty, skincare, grooming και των προϊόντων για βρέφη, προκειμένου να αντισταθμίσει τα αυξημένα κόστη τα οποία προκύπτουν από ζητήματα στο supply chain, στις μεταφορές και τις συνεχιζόμενες επιπτώσεις της πανδημίας. (Πηγή: Campaign)