Η συνεργασία ξεκίνησε με τηλεοπτικά σποτ
Η συνεργασία των δύο πλευρών έχει ήδη ξεκινήσει, με τηλεοπτική καμπάνια που εξελίσσεται από τις 19 Μαρτίου, η οποία εστιάζει στη «νέα εποχή Peugeot στην Ελλάδα», υπό το μήνυμα «Motion & Emotion». Στις 28 Μαρτίου, ξεκίνησε επίσης τηλεοπτικό σποτ που επικοινωνεί την πανευρωπαϊκή διάκριση του νέου Peugeot 308, ως «Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2014». Την αντιπροσωπεία των αυτοκινήτων Peugeot στην ελληνική αγορά ανέλαβε από τις αρχές του 2014 ο όμιλος Συγγελίδη, μετά την ολοκλήρωση της συνεργασίας της Peugeot Γαλλίας με τη Lion Hellas, στο τέλος του 2013. Ο όμιλος Συγγελίδη δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά εμπορίας και επισκευής οχημάτων από το 1971, ενώ σήμερα έχει την αντιπροσωπεία των αυτοκινήτων Citroen. Τον διαφημιστικό λογαριασμό της Citroen επιμελείται επίσης η Pollen Advertising.