Από την McCann-Weber Shandwick η οργάνωση της εκδήλωσης παρουσίασης

Το portal www.athensattica.com και www.athensattica.gr αποτελεί μια σύγχρονη πύλη, που σε 5 μήνες έχει ήδη φιλοξενήσει πάνω από 130.000 επισκέπτες. Είναι διαθέσιμο σε ελληνικά και αγγλικά και σύντομα θα επεκταθεί σε γαλλικά, γερμανικά, ιταλικά και ισπανικά. Για την προώθησή του έγιναν στοχευμένες banner καμπάνιες στις αγορές ενδιαφέροντος, που μέχρι σήμερα έχουν αποδώσει πάνω από 144.000 clicks, ενώ σχεδιάστηκε ειδική SEM καμπάνια στο Google.

Παράλληλα, η Περιφέρεια Αττικής απέκτησε παρουσία στα social media καθώς και δικό της κανάλι στο youtube. Επίσης, έχει ξεκινήσει υλοποίηση smart phone app, το οποίο θα λειτουργεί ως «ηλεκτρονικός προσωπικός ξεναγός» και θα διατίθεται δωρεάν. Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής περιλαμβάνει επίσης 11 διαφημιστικές ταινίες σε 6 γλώσσες και 11 καταχωρήσεις.

Η προβολή έγινε από το Travel Channel, το οποίο δημιούργησε 5 οδοιπορικά τηλεοπτικά σποτ. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει και άλλες ενέργειες, όπως είναι τα ταξίδια εξοικείωσης με τη συμμετοχή δημοσιογράφων και tour operators, αναβάθμιση του Κλασικού Μαραθωνίου με σειρά εκδηλώσεων, συμμετοχή της Περιφέρειας στο Festival Αργοσαρωνικού, κ.α.

Ο Πρόεδρος & Δ/νων Σύμβουλος της McCann Athens, Πάνος Βατσής, κλείνοντας την παρουσίαση, σημείωσε: «Με στοχευμένη επικοινωνία, η Περιφέρεια Αττικής προβάλλεται με τον σωστό τρόπο στις χώρες-στόχος, μια σημαντική επένδυση τα πρώτα αποτελέσματα της οποίας καταδεικνύουν ότι αποδίδει. Το Πρόγραμμα έχει στόχο να στρέψει τα βλέμματα όσων προγραμματίζουν διακοπές, πάνω στην Αττική και τα νησιά της, ώστε να λάμψουν ξανά στο Πάνθεον των Τουριστικών προορισμών».