Επαναπροσδιορίζει τη marketing στρατηγική της για την Ευρώπη

Τη νέα in-house creative και media ομάδα της παρουσιάζει η PespiCo, με στόχο να «επαναπροσδιορίσει» τη marketing στρατηγική της στην Ευρώπη, ώστε να επιταχυνθεί και να συνδεθεί αποτελεσματικότερα με τους καταναλωτές. Επικεφαλής της ομάδας είναι η Nancy Croix, Marketing Director for Creative στην Ευρώπη και την Υποσαχάρια Αφρική, η οποία εντάχθηκε στο δυναμικό της εταιρείας, πέρυσι, από την Danone. Τον περασμένο Ιούλιο, ο CEO της PepsiCo, Ramon Laguarta, εξήγησε ότι ο κλάδος κινείται προς το in-house, ώστε να εξοικονομηθούν πόροι.

Τον ίδιο μήνα, η εταιρεία μετέφερε τον διαφημιστικό λογαριασμό της για τα brands Walkers και Sensations από την Abbott Mead Vickers BBDO στην VCCP, με την Ν. Croix να εξηγεί ότι τα agencies θα επιλέγονται με βάση την εξειδίκευσή τους. «Το λανσάρισμα αυτής της ομάδας μας επιτρέπει να αναπτύξουμε καμπάνιες εντός της εταιρείας, αναμειγνύοντας τη δημιουργικότητα και τα media από το μηδέν. Προκειμένου να ανταποκριθούμε στο όραμά μας, συγκεντρώσαμε μία ομάδα υψηλών επιδόσεων με τα πιο ταλαντούχα στελέχη της αγοράς», δήλωσε, μεταξύ άλλων, η Nancy Croix.
(Πηγή: Campaign)