Με τη συνεργασία του γερμανικού ομίλου γαλακτοκομικών Theo Muller

Στο πλαίσιο αυτό, προχωρά σε συνεργασία με τον γερμανικό όμιλο γαλακτοκομικών Theo Muller. Σύμφωνα με πληροφορίες, μέχρι τα μέσα Ιουλίου αναμένονται να τοποθετηθούν τα πρώτα γιαούρτια σε μεγάλα σημεία πώλησης των ΗΠΑ, παράλληλα με άλλες δύο κατηγορίες γιαουρτιού που η Pepsico θα λανσάρει. Σημειώνεται ότι στις ΗΠΑ δραστηριοποιoύνται σε αυτό το segment η ΦΑΓΕ (που έχει κατασκευάσει και δικό της εργοστάσιο παραγωγής από το 2008, επένδυση αξίας 200 εκατ. δολαρίων), αλλά και η γαλακτοβιομηχανία Όλυμπος, σε αισθητά όμως μικρότερη εμβέλεια.

Το 2007 η κατηγορία greek yogurt κατείχε μερίδιο μόλις 2% επί του συνόλου των πωλήσεων γιαουρτιού στις ΗΠΑ, ενώ το 2011 έφτασε να έχει μερίδιο 25%, σε μια βιομηχανία με ετήσια έσοδα 7,6 δισ. δολάρια. Μια ακόμα ένδειξη της μεγάλης δυναμικής του ελληνικού γιαουρτιού στις ΗΠΑ είναι το γεγονός ότι από τις αρχές του 2012, στο συγκεκριμένο segment εισήλθε και η αμερικανική εταιρεία παγωτών Ben&Jerry’s.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έρχονται από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού, leader στην κατηγορία ελληνικού τύπου γιαουρτιού είναι η εταιρεία Agrofarma με το brand Chobani, το οποίο κάνει ετήσιο τζίρο πάνω από ένα δισ. δολάρια έχοντας κατακτήσει άνω του 50% της κατηγορίας greek yogurt, αφήνοντας πίσω του μεγάλες εταιρείες όπως η General Mills (Yoplait), η Dannon, αλλά και η FAGE USA Corp, η θυγατρική της ΦΑΓΕ στις ΗΠΑ.