Αξιοποιεί το Twitter για δημιουργία buzz

Λογοπαίγνιο με τον μεγάλο αντίπαλο της, την Coca-Cola, αποφάσισε να κάνει στο νέο της λανσάρισμα η Pepsi, η οποία δημιούργησε την Cocoa Cola. Το νέο αναψυκτικό συνδυάζει το κακάο με την Pepsi. Η Pepsi εμπνεύστηκε το προϊόν από τη χρονιά που πέρασε, η οποία σημαδεύτηκε από την παραμονή στο σπίτι. «Δεν υπάρχει τίποτα πιο κλασικό από το ζεστό κακάο τον χειμώνα, αν και αυτός ο χειμώνας κάθε άλλο παρά συνηθισμένος ήταν», δήλωσε ο Todd Kaplan, VP of Marketing της Pepsi. Στόχος της εταιρείας είναι να δημιουργήσει buzz για το νέο προϊόν, υποστηρίζοντας ότι θα κυκλοφορήσει μια παρτίδα της νέας γεύσης, όταν το σχετικό post της στο Twitter φτάσει τα 2.021 retweets.

(Πηγή: AdAge)