Μια νέα «διεθνή brand φιλοσοφία» και ένα νέο μότο λανσάρει διεθνώς η Pepsi Max, με καμπάνια που τιμά τη σύνδεση του brand με το ποδόσφαιρο. Η μάρκα εισάγει το tagline «Thirsty for more», με στόχο να «τιμήσει και να επιβραβεύσει αυτούς που ακολουθούν την περιέργειά τους για να βιώσουν το συναρπαστικό και το απρόσμενο».

Το brand έχει δημοσιεύσει ένα teaser για την καμπάνια, με πρωταγωνιστές τους αστέρες του ποδοσφαίρου Lionel Messi, Ronaldinho και Paul Pogba. Η νέα παγκόσμια καμπάνια έρχεται λίγο πριν το FIFA World Cup στο Κατάρ, που ξεκινά στις 20 Νοεμβρίου. Σύμφωνα με την εταιρεία, το νέο positioning θα ξεδιπλωθεί περαιτέρω μέσα από μια σειρά εμπειριών και περιεχομένου που θα αφορούν passion points των καταναλωτών, όπως το ποδόσφαιρο και η μουσική.

«Στην Pepsi Max, το brand DNA μας ήταν πάντα γεμάτο νεανική κουλτούρα, είτε αυτό σημαίνει το να βρισκόμαστε στην πρώτη γραμμή της προϊοντικής καινοτομίας είτε το να συνδεόμαστε με ό,τι εξελίσσει την κουλτούρα για να διαμορφώσουμε τις επικές ψυχαγωγικές μας εμπειρίες», σχολίασε ο Senior Director of Global Marketing της Pepsi Max, Gustavo Reyna.

(Πηγή: Marketingweek.com)