Στο πλαίσιο του Uefa Champions League

Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα global καμπάνια της Pepsi, με τίτλο «Fizz to life», για το Uefa Champions League. Στο σποτ της καμπάνιας της PepsiCo, οι θρύλοι του ποδοσφαίρου Lionel Messi, Paul Pogba, Shanice Van De Sanden και Jadon Sancho «αναστατώνουν» το υπνοδωμάτιο μιας φοιτήτριας. Μόλις η φοιτήτρια ανοίγει την Pepsi Max, ζωντανεύουν οι δημοφιλείς ποδοσφαιριστές μέσα από τα πόστερ στον τοίχο του δωματίου, με το παιχνίδι να μεταφέρεται τελικά στο laptop της.

Στο τέλος, το αναψυκτικό εξαφανίζεται από το γραφείο της και βρίσκεται στα χέρια του Messi. Τη δημιουργία του διαφημιστικού σποτ υπογράφει η Abbott Mead Vickers BBDO. «Το 2021, γιορτάζουμε την ανθρώπινη θέληση και, παρά τις συνθήκες στις οποίες βρισκόμαστε, πρέπει να συνεχίσουμε να προχωράμε με χαμόγελο», ανέφερε η Natalia Filippociants, Vice President of Marketing for Global Beverages της PepsiCo. Η καμπάνια περιλαμβάνει και ψηφιακή παρουσία, ένα ποδοσφαιρικό challenge στο TikTok, καθώς και limited-edition συσκευασίες με τους τέσσερις παίκτες που πρωταγωνιστούν στη διαφήμιση, και ένα διαδραστικό παιχνίδι AR, μέσω κώδικα QR.

(Πηγή:Campaign)