Πρώτο redesign συσκευασίας από το 1997

Το νέο πλαστικό μπουκάλι θα έχει καμπυλωτό σχήμα στη βάση του, δημιουργώντας μια «λαβή», ενώ στην ετικέτα το λογότυπο καταλαμβάνει μεγαλύτερο χώρο. Οι αλλαγές αφορούν στα brands Pepsi, Diet Pepsi, Pepsi Max και Pepsi Next.

«Μακροπρόθεσμος στόχος μας είναι το νέο concept να εφαρμοσθεί σταδιακά σε όλα τα σημεία επαφής του καταναλωτή με τη μάρκα», αναφέρει η Angelique Krembs, VP-marketing Pepsi.

Το λανσάρισμα των νέων μπουκαλιών αναμένεται να ξεκινήσει τον Απρίλιο. H μετάβαση ολόκληρου του συστήματος της Pepsi στη νέα εικόνα θα πάρει κάποιο διάστημα για να ολοκληρωθεί.