Με το λανσάρισμα μιας παιδικής και μιας premium σειράς Στην παραγωγή και διάθεση δύο νέων ξενοδοχειακών σειρών περιποίησης προχωρά η εταιρεία Παπουτσάνης.
Πρόκειται για μια σειρά ειδικά σχεδιασμένη για παιδιά, υπό την επωνυμία Papoutsanis Kids, καθώς και για μια premium σειρά καλλυντικών, υπό το νέο σήμα Sarbacane. H κίνηση εντάσσεται στο πλαίσιο σχεδιασμού μακροχρόνιας ανάπτυξης μέσω, μεταξύ άλλων, ενίσχυσης της παρουσίας στην κατηγορία των ξενοδοχειακών προϊόντων. Σήμερα η κατηγορία αντιπροσωπεύει το 34% του κύκλου εργασιών της εταιρείας.
Στόχος της Παπουτσάνης είναι η διεύρυνση του δικτύου της σε μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων στην Ευρώπη, αλλά και η περαιτέρω διείσδυση σε ταχέως αναπτυσσόμενες κατηγορίες τουριστικών καταλυμάτων, όπως τα boutique hotels. Ο Επιχειρησιακός Γενικός Διευθυντής της Παπουτσάνης, Παναγιώτης Κατσόγιαννης, δήλωσε: «Στην Παπουτσάνης εξελισσόμαστε, αναπτύσσοντας ποιοτικά προϊόντα που καλύπτουν το εύρος των αναγκών των καταναλωτών και των πελατών μας».