Η εταιρεία κοσμημάτων Pandora με την πρωτοβουλία «Charms for Change», έχοντας συμπράξει με τη Unicef από το 2019, συνεχίζει την προσπάθεια στήριξης των παιδιών του τρίτου κόσμου και λανσάρει το Dreamcatcher charm. Το συγκεκριμένο charm έχει το χρώμα της ελπίδας, το μπλε, δημιουργώντας με αυτό τον τρόπο ένα νέο συλλεκτικό limited edition κομμάτι. Το Dreamcatcher είναι ένα συμβολικό φυλαχτό, που προέρχεται από ιθαγενείς αμερικανικές και αυτόχθονες κοινότητες. To ποσό των 15 ευρώ, από κάθε αγορά του συγκεκριμένου charm, πηγαίνει στη Unicef. «Από το 2019, η Pandora στηρίζει με υπερηφάνεια τις προσπάθειες της Unicef να ενδυναμώσει τους νέους, χρηματοδοτώντας τη μάθηση και την ανάπτυξη δεξιοτήτων, την ευαισθητοποίηση για τα δικαιώματα και τις δραστηριότητες ισότητας των φύλων σε πολλές χώρες σε όλο τον κόσμο», δήλωσε η Marissa Saretsky, Head of Sustainability της Pandora.
05/03/21
CATEGORIES: Marketing
Η Pandora σταθερά στο πλευρό της Unicef
Με όχημα το νέο της «Charm of Change»
Από Marketing Week Online
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ