Σύμφωνα με νέα παγκόσμια έρευνα της EY, πολλές ελληνικές επιχειρήσεις βλέπουν την κρίση ως ευκαιρία για να πραγματοποιήσουν ένα άλμα προόδου. Αυτό προκύπτει από τα ευρήματα της τελευταίας έκδοσης της έρευνας Global Capital Confidence Barometer της ΕΥ, η οποία συγκέντρωσε και απόψεις Ελλήνων CEOs, CFOs , ανάμεσα σε ένα δείγμα περισσότερων από 2.400 στελεχών από 52 χώρες.

Η έκθεση της ΕΥ καταγράφει ένα υψηλό επίπεδο εμπιστοσύνης των Ελλήνων ανώτατων στελεχών ως προς τις επιδόσεις και την ανθεκτικότητα των επιχειρήσεών τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Διαπιστώνει, παράλληλα, ότι τα στελέχη θέτουν την καινοτομία και τους πελάτες στο επίκεντρο των αναπτυξιακών τους σχεδίων. Ο Τάσος Ιωσηφίδης, Εταίρος και Επικεφαλής του Τμήματος Συμβούλων Εταιρικής Στρατηγικής και Συναλλαγών της ΕΥ Ελλάδος, αναφέρει: «Η βελτίωση των μεγεθών της ελληνικής οικονομίας μετά την έξοδο από την δεκαετή κρίση, είχε τονώσει την εμπιστοσύνη των ελληνικών επιχειρήσεων στις δυνατότητές τους, γεγονός που ενισχύθηκε, και από τις επιδόσεις τους στη διάρκεια της πανδημίας.

Συγχρόνως, τα στελέχη στην Ελλάδα αναγνωρίζουν την επιτακτική ανάγκη του μετασχηματισμού των επιχειρήσεών τους και θέτουν την καινοτομία και τους πελάτες στο επίκεντρο αυτού του εγχειρήματος. Ωστόσο, για να μετατραπούν σε ηγέτες της αλλαγής, αντί απλώς να παρακολουθούν τις εξελίξεις, θα πρέπει να εμπλακούν πιο ενεργά σε Σ&Ε».