Το «Branded Cursor»
Στο λανσάρισμα του «Branded Cursor», ενός νέου format για premium display ads, προχώρησε η Owl, με την Mindshare να είναι η πρώτη που το δοκίμασε.

Η Mindshare επέλεξε το format για την Coca-Cola και συγκεκριμένα για την καμπάνια Masterbrand. Το «Branded Cursor» κάνει την εμφάνισή του στo επίκεντρο της προσοχής του χρήστη, δηλαδή στον κέρσορα, μετατρέποντάς τον σε μία ολοκαίνουργια συσκευασία Coca-Cola Zero, διασφαλίζοντας ένα από τα υψηλότερα επίπεδα viewability και την πλήρη προσοχή των καταναλωτών, όπως επισημαίνει η εταιρεία. Οι διαφημιζόμενοι έχουν πλέον τη δυνατότητα επιλογής και του «Branded Cursor», μέσα από τα premium διαφημιστικά formats της Owl, τόσο σε desktop όσο και σε mobile.