Δημιουργεί καμπάνια και νέες συσκευασίες

Η καμπάνια, η οποία βρίσκεται ήδη στον αέρα, έχει ως βασική ιδέα ένα σύγχρονο σε ύφος και συναισθηματικό παιχνίδι ανάμεσα στο τότε και το τώρα, ένα ταξίδι στις δεκαετίες, μέσα σε λίγες γουλιές Έψα. Με βασικό της μήνυμα «Στα καλύτερα, Έψα». ευχαριστεί τους καταναλωτές για την αδιάκοπη στήριξη τόσων χρόνων. Παράλληλα, η Out To Lunch έχει αναλάβει το συνολικό rebranding της Έψα, στο πλαίσιο του οποίου σχεδίασε και τις νέες συσκευασίες της σειράς παγωμένου τσαγιού Έψα, τσάι λεμόνι, τσάι ροδάκινο, πράσινο τσάι λάιτ με ρόδι και βύσσινο, και των limited edition, με αφορμή την επέτειο των  90 χρόνων, κόκκινο τσάι λάιτ κράνμπερι, αρώνια, γκότζι μπέρι.