Η καταχώρηση της Out to Lunch για την Eταιρεία Alzheimer Αθηνών για την Παγκόσμια Ημέρα Alzheimer 2021, με τίτλο «Όσα θες να ξεχάσεις», επελέγη από τον οργανισμό ACT Responsible για την έκθεση Great Ads For Good.

Η έκθεση προβάλλει τις πιο δημιουργικές ιδέες της χρονιάς από όλον τον κόσμο για καλό σκοπό, στο πλαίσιο του Διεθνούς Φεστιβάλ Διαφήμισης Cannes Lions 2022. Ο διεθνής, μη κερδοσκοπικός οργανισμός συνδέεται με τo United Nations Global Communications Department, στοχεύοντας στην ανάδειξη ζητημάτων κοινωνικής ευθύνης και βιώσιμης ανάπτυξης και καλών σχετικών πρακτικών επικοινωνίας.

Συνολικά 92 καμπάνιες από 78 διαφημιστικές εταιρείες και από 38 χώρες εκτίθενται στο Palais, αλλά και διαδικτυακά, με δυνατότητα ψήφου για τις καλύτερες από το ευρύ κοινό μέχρι τις 22 Ιουνίου, στο www.greatadsforgood.org. Στην ψηφοφορία συμμετέχει και το έργο της Out to Lunch.