Με ειδική εκδήλωση στις εγκαταστάσεις της Για 6η χρονιά, η OTEAcademy, μέλος του διεθνούς οργανισμού Customer Experience Professionals Association (CXPA), γιόρτασε την Παγκόσμια Ημέρα Εμπειρίας Πελάτη.
Στο πλαίσιο του εορτασμού, διοργάνωσε ένα δωρεάν Customer Experience Networking Workshop με στόχο είχε να αναδείξει τη σημασία της τοποθέτησης της εμπειρίας του πελάτη στο επίκεντρο κάθε επιχειρηματικής δραστηριότητας. Στο πλαίσιο του workshop, 25 εκπρόσωποι από 14 εταιρείες από διαφορετικούς κλάδους, μοιράστηκαν τις εμπειρίες τους και συζήτησαν για τις σύγχρονες πρακτικές στην εξυπηρέτηση του πελάτη. Επιπλέον, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν εξειδικευμένη παρουσίαση για το πώς το Customer Experience έχει τη δύναμη να εδραιώσει ένα καινούριο και επαναστατικό brand σε παραδοσιακές αγορές.