Με digital καμπάνια και FB διαγωνισμό

Η καμπάνια ξεκίνησε στα digital Mέσα, με ντύσιμο skins σε 5 γυναικεία lifestyle sites και συνεχίζεται με τον διαγωνισμό «Harmony Gurus» στο Facebook. Το concept του διαγωνισμού είναι να κάνει τον χρήστη Guru των νέων προϊόντων, μέσα από ένα stop motion video που τον βάζει στο πνεύμα, μεταδίδοντας τα βασικά attributes των προϊόντων με δημιουργικό τρόπο. Ο χρήστης καλείται μετά να απαντήσει σε ένα quiz για να κερδίσει τα Harmony plus του μήνα. Η φιλοσοφία των νέων γιαουρτιών που προσφέρουν μία εναλλακτική διατροφική πρόταση καθώς περιέχουν υπέρ τροφές, αποτυπώνεται ιδανικά στο concept του διαγωνισμού Harmony Gurus, καθώς τα Harmony 1% plus απευθύνονται σε ένα γυναικείο κοινό που αναζητά και υποδέχεται με ενθουσιασμό τις πιο «ψαγμένες» επιλογές στη ζωή του.