Στο πλαίσιο της χορηγίας θα λανσάρει branded προϊόντα

(ΛΟΝΔΙΝΟ) Στο πλαίσιο της χορηγίας, η Orange θα λανσάρει το επίσημο mobile application της διοργάνωσης και θα προσφέρει περιεχόμενο σε μια σειρά από πλατφόρμες. Οι ενέργειες σε επίπεδο Μάρκετινγκ θα διαφέρουν από χώρα σε χώρα, θα περιλαμβάνουν, ωστόσο, σίγουρα διαγωνισμούς με έπαθλο εισιτήρια και άλλα δώρα.

Όπως δήλωσε ο David Taylor, Chief Executive του τομέα εκδηλώσεων της UEFA, «πιστεύουμε ότι το Euro 2012 θα έχει πολύ μεγάλη επιτυχία. Χάρη στα διάφορα καταναλωτικά προϊόντα που θα αναπτύξει η Orange, θα προσφέρει τη δυνατότητα στον κόσμο να εκφράσει και να μοιραστεί το πάθος του για τη διοργάνωση με πολλούς νέους τρόπους».