H συμφωνία σηματοδοτεί μία ακόμα κίνηση προς την κατεύθυνση ενίσχυσης της διάστασης του customer experience, παράλληλα με την εισαγωγή νέων CX δυνατοτήτων με εξειδικευμένα στοιχεία για κάθε αγορά, νέων ψηφιακών βοηθών, αλλά και data-driven B2B δυνατοτήτων για τους επιχειρηματικούς της πελάτες. Η τεχνολογία της CrowdTwist θα ενσωματωθεί στις πλατφόρμες της Oracle, Responsys, Eloqua και CX Unity.

H παροχή πρόσβασης στην τεχνολογία αυτή στους marketers που χρησιμοποιούν τις υπάρχουσες CX λύσεις, θα μπορούσε να βελτιώσει τα επίπεδα customer retention, ενώ, σύμφωνα με την CrowdTwist, οι λύσεις της μπορούν να εφαρμοστούν σε μεμονωμένες περιπτώσεις καθώς υπάρχει η δυνατότητα προσαρμογής. Η ενσωμάτωση προγραμμάτων πιστότητας στις δράσεις τους μπορεί να βοηθήσει τους marketers που επιζητούν να διευρύνουν τον σχεδιασμό τους πέρα από τη μονοδιάστατη προσέγγιση, σε πολυκαναλικές εκτελέσεις.

«Η Oracle υιοθετεί μια μοναδική προσέγγιση στο πεδίο των πλατφορμών customer data, δίνοντας τη δυνατότητα εφαρμογής intelligence σε όλα τα touchpoints με τον πελάτη», σχολίασε ο EVP της Oracle, Rob Tarkoff. «Η κορυφαία πλατφόρμα loyalty της CrowdTwist, θα ενδυναμώσει σημαντικά τις δυνατότητες CX της Oracle, προκειμένου να βοηθήσουμε τους πελάτες τους να χτίσουν πιο ουσιαστικές σχέσεις με το κοινό τους».
(Πηγή: MarketingLand)