Η Optimal HR Group συμμετείχε ως χορηγός στο 1ο συνέδριο Customer Loyalty Management που πραγματοποιήθηκε στις 19 Νοεμβρίου.

Μεταξύ των ομιλητών του συνεδρίου βρέθηκαν και οι Chris Daffy, ένας από τους πλέον αναγνωρισμένους ευρωπαίους μελετητές με ειδίκευση στη Διαχείριση Πιστότητας Πελάτη (Customer Loyalty Management), και Δρ. Νικόλαος Δημητριάδης, πιστοποιημένος NeuroMarketer και CEO της Trizma Neuro, αποκλειστικός συνεργάτης των οποίων σε Ελλάδα, Κύπρο και Μέση Ανατολή, είναι η Optimal HR Group.

Ο Chris Daffy εξήγησε πώς τα εργαλεία για τη διαχείριση εμπειριών, προσδοκιών και αναμνήσεων μπορούν να οδηγήσουν σε πιστότητα πελατών και εργαζομένων και, συνεπώς, σε αυξημένη κερδοφορία, αναλύοντας παράλληλα τα projects που έχει υλοποιήσει στην Ελλάδα μέσω του προγράμματος all about…Loyalty. Ο Δρ. Νικόλαος Δημητριάδης παρουσίασε στατιστικά αποδεικνύοντας ότι ο εγκέφαλος επηρεάζει τις επιλογές μας πριν καν το συνειδητό του κομμάτι το κατανοήσει.