Η OpenAI παρουσιάζει νέο AI agent, σχεδιασμένο ώστε να βοηθά τους χρήστες να διεξάγουν περίπλοκη, σε βάθος έρευνα, χρησιμοποιώντας το ChatGPT της εταιρείας. Έχει ονομαστεί «βαθιά έρευνα» (deep research). Η εταιρεία, σε blog post την Κυριακή, δήλωσε ότι η νέα αυτή ικανότητα σχεδιάστηκε για «ανθρώπους οι οποίοι διεξάγουν εντατική εργασία σε πεδία όπως το finance, η επιστήμη, η πολιτική και η μηχανική και χρειάζονται λεπτομερή, ακριβή και αξιόπιστη έρευνα».
Θα μπορούσε επίσης να είναι χρήσιμο σε όποιον πραγματοποιεί «αγορές, οι οποίες τυπικά απαιτούν προσεκτική έρευνα, όπως για αυτοκίνητα, συσκευές και έπιπλα», προσέθεσε. Βασικά, το ChatGPT deep research προορίζεται για περιστάσεις όπου δεν θέλει κανείς απλώς γρήγορη απάντηση ή περίληψη, αλλά έχει ανάγκη να αξιολογήσει επιμελώς πληροφορία από πολλαπλές πηγές.
Η εταιρεία διαθέτει το deep research στους χρήστες του ChatGPT Pro ήδη από εχθές 02/02, με τον περιορισμό των 100 ερωτήσεων ανά μήνα. Έπεται η υποστήριξη για τους χρήστες Plus και Team αρχικά, και, στη συνέχεια, Enterprise. Η εταιρεία υπολογίζει σε λανσάρισμα στο Plus σε έναν μήνα και το όριο ερωτήσεων για τους συνδρομητές αναμένεται να ανεβεί σύντομα.
(Πηγή: Techcrunch)