Για την digital παρουσία των Μύλων Αγίου Γεωργίου

Η Onnup αναδείχθηκε νικήτρια στο κλειστό spec της εταιρείας Μύλοι Λούλη, για την επικοινωνία του brand Μύλοι Αγίου Γεωργίου στα social media και τη συνολική ψηφιακή του παρουσία. Η συνεργασία των δύο εταιρειών αφορά στην ανάπτυξη, υλοποίηση στρατηγικής και διαχείριση των social media καναλιών των Μύλων Αγίου Γεωργίου (Facebook, Instagram, Pinterest) και τη διαχείριση των online καμπανιών της εταιρείας. Η Άννα Καρακατσάνη, Managing Director της Onnup, ανέφερε: «Είμαι πολύ ενθουσιασμένη με τη νέα μας συνεργασία, καθώς θα δουλέψουμε για ένα brand που γνωρίζουμε και αγαπάμε όλοι. Στόχος μας είναι να κάνουμε τους Μύλους Αγίου Γεωργίου μέρος της καθημερινής ψηφιακής ζωής όσων Ελλήνων αγαπούν την κουζίνα και την καλή σπιτική διατροφή, με πολύτιμο περιεχόμενο, λύσεις και ιδέες που θα κάνουν την καθημερινότητά μας πιο νόστιμη και πιο υγιεινή».