Το brand «αποχαιρετά» BETC και Havas μετά από 30 χρόνια

Το Omnicom Group επέλεξε η Peugeot ως παγκόσμιο δημιουργικό συνεργάτη, μετά από διεθνές spec. Οι δύο πλευρές θα δημιουργήσουν ένα dedicated agency, το «OPEN» (αρχικά του Omnicom for Peugeot Engine) το οποίο θα αναλάβει να στηρίξει την επικοινωνία σε marketing και διαφήμιση για την αυτοκινητοβιομηχανία από την 1η Ιανουαρίου 2021. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, το OPEN θα συνεργάζεται αποκλειστικά με τη Peugeot, διαθέτοντάς της το offering της Omnicom.

Αυτό περιλαμβάνει marketing intelligence, επικοινωνιακή στρατηγική, δημιουργικότητα, τεχνολογία και activation, θέτοντας στην υπηρεσία του brand δημιουργικά ταλέντα και δυνατότητες από το παγκόσμιο δίκτυό της, για την κάλυψη των αναγκών στις τοπικές αγορές. Η εξέλιξη αυτή σηματοδοτεί τη λήξη τριακονταετούς συνεργασίας με BETC και Havas, τις οποίες η Peugeot ευχαρίστησε επισημαίνοντας ότι συνεισέφεραν τα μέγιστα στην πορεία της μάρκας.

Σύμφωνα με τον Jean-Philippe Imparato, CEO της Peugeot, στόχος είναι η επιτάχυνση της διεθνούς ανάπτυξης, αλλά και της ψηφιοποίησης του customer journey, των διαδικτυακών πωλήσεων και της ανάπτυξης νέων δυνατοτήτων μετακίνησης. Από την πλευρά του, ο Thierry Lonziano, Marketing and Communication Director της μάρκας δήλωσε: «Η Peugeot θα επωφεληθεί σημαντικά από ένα νέο, ενοποιημένο, ενημερωμένο και διεθνώς προσανατολισμένο agency model».
(Πηγή: Marketinginteractive.com)