Το κόστος μπορεί να φτάσει τα 575 εκατ. δολάρια

[Νέα Υόρκη] Σύμφωνα με δημοσιεύματα, το ποσό που θα χρειαστεί να δαπανήσει η Omnicom ενδέχεται να ανέλθει στα 575 εκατ. δολάρια. Η LBi επιβεβαίωσε ότι βρίσκεται σε συζητήσεις με υποψήφιους αγοραστές, ωστόσο δεν έγινε γνωστό εάν συνομιλεί και με άλλα δίκτυα. Πάντως, σίγουρα ένας από τους ενδιαφερόμενους δεν είναι η WPP, μιας και εξαγόρασε πριν από λίγες μέρες την ανταγωνιστική AKQA έναντι 540 εκατ. δολαρίων. Το ίδιο ίσως ισχύει δε και για την Publicis Groupe, η οποία πέρυσι το Μάιο είχε δαπανήσει 575 εκατ. δολάρια για να προσθέσει στο ρόστερ της το αμερικάνικο digital agency Rosetta.