Στο πλαίσιο του ηγετικού της ρόλου στη συνεχώς αναπτυσσόμενη αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα, η Skroutz διοργάνωσε, για πρώτη φορά, ένα all-day συνέδριο με θέμα τη δύναμη του e-Commerce. Κατά την έναρξη του συνεδρίου, οι Γιώργος Αυγουστίδης, Co-Founder και Γιώργος Χατζηγεωργίου, CEO, Skroutz, αναφέρθηκαν στις νέες υπηρεσίες που έχουν προστεθεί και στους στόχους της εταιρείας.

Στη συνέχεια, ο Φάνης Βαχάρης, Head of Automations & Partner, Omnicliq, μίλησε για τις τάσεις και τις ευκαιρίες που έρχονται στο e-Commerce, τονίζοντας πως ο τελικός χρήστης και η εμπειρία του είναι το πιο σημαντικό στοιχείο στο digital οικοσύστημα, όπου απαιτείται μία omnichannel, πελατοκεντρική προσέγγιση.

Έπειτα, η Βάλια Αρανίτου, Research Director, Institute of Commerce and Services (INEMY), επεσήμανε πως το κινητό τηλέφωνο αποτελεί το κανάλι με τη μεγαλύτερη δυναμική, τονίζοντας γιατί οι Gen-Zers είναι το μέλλον των διαδικτυακών αγορών. Ακολούθως, οι Μάνος Ευθυμίου, Commercial Director και Γιώτα Τζαβάρα, Head of Partners Success, Skroutz, παρουσίασαν την εξέλιξη και το μέλλον της πλατφόρμας, ενώ ο Μιχάλης Καρυπίδης, FBS, Operations Manager, Skroutz, αναφέρθηκε εκτενώς στο Fulfield by Skroutz.

Η Έλενα Μπαρμποπούλου, Product Manager, Skroutz, επεσήμανε πώς το Skroutz εξελίσσεται σε ένα ισχυρό μέσο διαφήμισης σήμερα, ο Παναγιώτης Γκεζερλής, Ιδρυτής και Πρόεδρος, Convert Group, σημείωσε πώς έμποροι και προμηθευτές μπορούν να δημιουργήσουν αξία μέσω data και, τέλος, οι συνεργάτες του Skroutz, Σοφία Βεζυριάνη, (Bella Rosa), Άγγελος Ιωαννίδης (Kooqie), Δημήτρης Κουρέτας (Dimco) και Δημήτρης Ποδάρας (Pharmadvice) μοιράστηκαν τις δικές τους «ιστορίες e-πιτυχίας».