«Στον αέρα» σχετική τηλεοπτική καμπάνια, επιμέλειας McVictor & Hamilton

Η σημαντική αυτή διάκριση επικοινωνείται με σειρά τηλεοπτικών σποτ που έκαναν πρεμιέρα στις 2 Σεπτεμβρίου και τονίζουν τη βαρύτητα αυτής, που οφείλεται στο γεγονός ότι η εταιρεία χρησιμοποιεί 100% φρέσκο ελληνικό γάλα για την παραγωγή των προϊόντων της. Κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας είναι το «Όλυμπος. Μια ζωή ελληνική, ένα σήμα δικαίωση». Την καμπάνια έχει επιμεληθεί η McVictor & Hamilton, που χειρίζεται τον λογαριασμό.

Υπενθυμίζεται ότι το Ελληνικό Σήμα είναι μια πρωτοβουλία του Υπουργείου Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας & Τουρισμού και απονέμεται σε επιχειρήσεις οι οποίες παράγουν προϊόντα στην Ελλάδα και μόνο από ελληνικές πρώτες ύλες. Τις προσεχείς εβδομάδες, το Ελληνικό Σήμα θα εμφανιστεί και στις συσκευασίες των υπολοίπων προϊόντων της Όλυμπος.

Tο Ελληνικό Σήμα σχεδιάστηκε από την Milk Branding Professionals με ανάθεση από την ΕΔΕΕ η οποία στηρίζει αφιλοκερδώς την πρωτοβουλία και τέθηκε επισήμως σε εφαρμογή από τις αρχές του 2015. Τέλος, σύμφωνα με πληροφορίες, στην 80η ΔΕΘ αναμένεται να ανακοινωθούν και 5 ακόμη γαλακτοβιομηχανίες που απέσπασαν σε δεύτερο χρόνο το Ελληνικό Σήμα. Πρόκειται για τις εταιρείες Αρβανίτης, ΔΕΛΤΑ, ΝΕΟΓΑΛ, Αγροτικός Γαλακτοκομικός Συνεταιρισμός Καλαβρύτων και Γαλακτοκομική Παπαδόπουλος.