Με ανανεωμένο design και «πράσινα» υλικά

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία παρουσίασε στην ελληνική αγορά τη νέα φιάλη της Carlsberg. Με γνώμονα και το όραμα του ιδρυτή της J.C.Jacobsen, «Carsberg moves us all to better», η νέα φιάλη αποτελεί «ακόμη ένα βήμα σε αναζήτηση του καλύτερου», με ανανεωμένο design και καινοτόμα υλικά. Κύριο χαρακτηριστικό της είναι το νέο καπάκι ZerO2 Cap. Ο ειδικός μηχανισμός του απορροφά σταδιακά και αφαιρεί το οξυγόνο που συγκρατείται κατά τη διαδικασία εμφιάλωσης στην κορυφή της φιάλης, διατηρώντας αναλλοίωτη τη γεύση της μπίρας και προσφέροντας ένα πιο φρέσκο αποτέλεσμα. Παράλληλα, η νέα ετικέτα της φιάλης έχει δημιουργηθεί από ανακυκλώσιμα μελάνια που προέρχονται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειες. Ο όμιλος Carlsberg αποτελεί τον πρώτο μεγάλο οργανισμό, όπως επισημαίνει, που χρησιμοποιεί αυτού του είδους τα πιστοποιημένα μελάνια, ενθαρρύνοντας έτσι και άλλες μεγάλες εταιρείες να ακολουθήσουν το παράδειγμά του.