Καμπάνια που οδήγησε στο video clip «To κάτι που έχεις»
Για το λανσάρισμα της νέα σειράς AXE You με το μήνυμα «You got something», η OgilvyOne κλήθηκε να επικοινωνήσει «αυτό το κάτι» που έχει κάθε άνδρας και τον κάνει μοναδικό.

Τη λύση έδωσε ένα γνωστό τραγούδι των 00΄s «To κάτι», που ναι μεν μοιραζόταν ακριβώς την ίδια αλήθεια με το brand, αλλά μιλούσε σε μια γλώσσα που ανήκει πλέον στο παρελθόν. Έτσι, το AXE You μέσω ενός promo video με πρωταγωνίστρια την Ελένη Φουρέιρα, ζήτησε από τους χρήστες να «πειράξουν» τους στίχους και να δημιουργήσουν ένα νέο τραγούδι για το σήμερα, μέσω του site www.yougotsomething.gr. Στο τέλος της α’ φάσης, έγινε η τελική επιλογή των στίχων που δημιούργησαν μία φρέσκια επανεκτέλεση του τραγουδιού.

Η ενέργεια ολοκληρώθηκε με video clip που σε λιγότερο από ένα μήνα έχει συγκεντρώσει 3,5 εκατ. views στα social media. Συνολικά τα earned media που έφερε πίσω η ενέργεια ξεπερνούν τα 100.000 ευρώ. Η παραγωγή του video clip έγινε από την FeelMe Productions, σε σκηνοθεσία του Francis Sheriff. Το νέο τραγούδι κυκλοφορεί από την Panik Records. Η παραγωγή του promo video έγινε από την TopCut-Modiano, με σκηνοθέτη τον Χρήστο Κανάκη. Η διαχείριση των δικαιωμάτων και το music coordination έγινε από τη Music For Ads.