Πλέον, το σβήσιμο των κεριών μπορεί να γίνει με διασκεδαστικό τρόπο και μέσω του υπολογιστή!

Τον πρωτότυπο αυτό τρόπο μας τον δείχνει η OgilvyOne με την υλοποίηση της ενέργειας www.50flightyears.gr για τη γιορτή των 50 χρόνων της Lufthansa στην Ελλάδα. Πρόκειται για έναν online διαγωνισμό όπου ο χρήστης κάνει μια σύντομη ιστορική αναδρομή της εταιρίας και δηλώνει συμμετοχή για το μεγάλο δώρο της κλήρωσης: Ένα ταξίδι για δύο με τον προορισμό που ο ίδιος επιλέγει.

Αυτή λοιπόν είναι η ευχή του και για να την «πραγματοποιήσει» καλείται να σβήσει τα 50 κεριά που εμφανίζονται στην οθόνη, είτε φυσώντας στο μικρόφωνο του υπολογιστή του, είτε πατώντας επανειλημμένα ένα πλήκτρο.

Ο διαγωνισμός υποστηρίζεται από banner campaign με κύριο χαρακτηριστικό το ταξίδι που ο κάθε χρήστης ονειρεύεται.