Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα 360° καμπάνια της Ogilvy για λογαριασμό της Κρι Κρι. Η καμπάνια αφορά στο λανσάρισμα του νέου Super Spoon Active Plus, το οποίο, μέσα από ένα σύντομο, αλλά στοχευμένο τηλεοπτικό σποτ, καλεί τους καταναλωτές να βρουν το κέντρο της δύναμής τους, στο πεπτικό τους.
Το νέο προϊόν είναι εμπλουτισμένο με καλλιέργεια Bifidus και ασβέστιο, το οποίο έχει στόχο να συμβάλλει στην καλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος.
Είναι δε φτιαγμένο από 100% ελληνικό γάλα ημέρας, σε συνδυασμό με το overcup τραγανών δημητριακών σίτου και καλαμποκιού. Την παραγωγή του video ανέλαβε η TopCut Μodiano.