Τον UK & EMEA Head of Influence, Rahul Titus, επέλεξε η Ogilvy PR για τον νέο ρόλο του Global Head of Influence. Όπως σημειώνει το agency, o Titus «θα χτίσει πάνω στο υπάρχον momentum, μεγεθύνοντας σε κλίμακα τις δυνατότητες της Ogilvy στο πεδίο του influence, σε ολόκληρο το παγκόσμιο δίκτυό της».

Το στέλεχος θα αναφέρεται στην PR Global Chief Executive, Julianna Richter και θα συνεργάζεται με άλλα businesses της Ogilvy «για να “ξεκλειδώσει” νέες ευκαιρίες ανάπτυξης». Ο Titus εντάχθηκε στο δυναμικό της Ogilvy το 2017, προερχόμενος από τη MediaCom, όπου διατελούσε Head of Influencer Marketing.

Σύμφωνα με το agency, τα τελευταία 5 χρόνια, «ο Rahul και η ομάδα του έχουν αναπροσδιορίσει το influencer economy», λανσάροντας την πρωτοβουλία για inclusive influence, καθώς και την πρόσφατη δέσμευση της Ogilvy UK να μην συνεργάζεται με influencers που αλλοιώνουν ψηφιακά το πρόσωπο ή το σώμα τους στο περιεχόμενό τους.

«Το όραμα του Rahul να εστιάσει στη διαφορετικότητα και τη συμπερίληψη και η προσπάθεια για μεγαλύτερη διαφάνεια γύρω από την παρέμβαση σε φωτογραφίες, έχει θέσει τα standards για το industry και μας οδήγησε σε εμβληματικές νέες συνεργασίες, όπως με τις Unilever και Mondelez».

(Πηγή: Campaign)