Η Ogilvy παρουσιάζει το Influence Offering, μια ολοκληρωμένη και στρατηγική προσέγγιση για τον Σχεδιασμό, την Ενεργοποίηση και τη Μέτρηση της Αποτελεσματικότητας των καμπανιών με Influencers, που επιτρέπει στους πελάτες να έχουν πρόσβαση στον συνεχώς μεταβαλλόμενο κόσμο του Influence με τρόπο που δημιουργεί πραγματικό αντίκτυπο και φέρνει σημαντικό ROI στα brand τους, όπως επισημαίνει η ίδια.

Η Ogilvy έχει αναπτύξει μια σύγχρονη μεθοδολογική προσέγγιση για το Influencer Marketing, η οποία συνδυάζει τη δημιουργικότητα με τα κατάλληλα smart media και φέρνει πίσω πραγματικά επιχειρηματικά αποτελέσματα στα brands των πελατών της. Στόχος είναι να μεγιστοποιείται η δημιουργική αποτελεσματικότητα που προσφέρει το Influence, αντιμετωπίζοντας το ως ένα ολοκληρωμένο κανάλι επικοινωνίας και με την καλύτερη αξιοποίηση των Influence Experts και των τεχνολογικών εργαλείων της Ogilvy, να αναπτύσσεται το business των πελατών.

«Το Influencer Marketing έχει έρθει για να μείνει, διαδραματίζοντας έναν καθοριστικό ρόλο στο ευρύτερο marketing mix. Στην Ogilvy, μέσα από ένα ολοκληρωμένο σύνολο υπηρεσιών στο Influencer Marketing γνωρίζουμε ακριβώς πώς να σχεδιάζουμε και να υλοποιούμε καμπάνιες που μπορούν μεταμορφώσουν την εικόνα ενός brand, οδηγώντας εν τέλει σε πωλήσεις και συνολική ανάπτυξη», δήλωσε η Βίκυ Φίλη, Head of Influence, Ogilvy Greece.