Η Ogilvy αναδείχθηκε πρωταγωνίστρια στα πρώτα βραβεία YouTube Works στην Ελλάδα, καθώς τα έργα που δημιούργησε για τη Lacta, την Ikea και την Cosmote, κέρδισαν 6 από τα 8 βραβεία που δόθηκαν, συμπεριλαμβανομένου και του Grand Prix για την καμπάνια της Lacta «Act for Love». Συγκεκριμένα, τα βραβεία που κέρδισε η Ogilvy είναι: Best Media Strategy για το Ikea «Love Story», Best YouTube Integration για το Cosmote «Robogirl», Best Creative Work και Best use of YouTube for Performance Marketing για το Ikea «Λευκή Οθόνη», Best long-term use of YouTube για το Cosmote «Εκπαιδευτική Ρομποτική» και το Grand Prix για το Lacta «Act for Love».

Ο Πάνος Σαμπράκος, Chief Creative Officer της Ogilvy, δήλωσε σχετικά: «Συγχαρητήρια στους πελάτες μας. Ευχαριστούμε τους συνεργάτες μας και πολλά μπράβο στην απίθανη ομάδα μας, που φτιάχνει συστηματικά επικοινωνία που εμπλέκει το κοινό στη δυναμική πλατφόρμα του YouTube, κάνοντάς το να αγαπήσει τα brands και να αφιερώσει χρόνο με το περιεχόμενό τους. Μπράβο σε όλους!».