Όλοι πιστεύουν σε έναν πιο πράσινο κόσμο. Γι’ αυτό και μέσα στην καθημερινότητά τους έχουν πλέον υιοθετήσει αρκετές «πράσινες» συνήθειες. Μήπως όμως έχουν συνηθίσει και πράγματα που δεν φροντίζουν το μέλλον του πλανήτη;
Για το νέο Green Fast Loan της Eurobank, η Ogilvy έκανε «άλλη μια διαφήμιση για το περιβάλλον», με όλα όσα θα περίμενε να δει κανείς σε μια επικοινωνία για το περιβάλλον: ανεμογεννήτριες, ηλεκτρικά αυτοκίνητα, επαναχρησιμοποιούμενα καλαμάκια. Όμως, αυτά το κοινό έχει συνηθίσει να τα βλέπει.
Και, παρότι μπορεί να είναι ευαισθητοποιημένο, ίσως να μη δίνει και πολλή σημασία. Το ίδιο, ωστόσο, δεν συμβαίνει και με τις παλιές, ενεργοβόρες ηλεκτρικές συσκευές στο σπίτι μας;
Με τον τρόπο αυτό, η επικοινωνία στρέφει την προσοχή σε κάτι που έως τώρα πιθανώς να περνούσε απαρατήρητο, και η Eurobank με τη σειρά της δίνει τη δυνατότητα σε όποιον το επιθυμεί να αντικαταστήσει τις ενεργοβόρες οικιακές συσκευές, μέσα από ένα νέο προσωπικό δάνειο, το Green Fast Loan.