Για τρίτη συνεχόμενη φορά, η Ogilvy Greece ανακηρύχθηκε Agency of the Year στα Effie Awards Hellas 2022, κερδίζοντας το Grand Effie για την καμπάνια της Lacta, «Μη με αφήσεις ποτέ» αλλά και 4 Gold, 5 Silver, και 2 Bronze για πελάτες όπως οι Cosmote, Nestlé, Toyota, Eurobank και Ikea.

Επίσης, η Lacta ανακηρύχθηκε Brand of the Year, ενώ η Mondelēz International, βραβεύτηκε ως Marketer of the Year. Ενδεικτικά, η καμπάνια της Lacta με θέμα την ενδοοικογενειακή βία, που κατάφερε να γίνει θέμα συζήτησης σε όλα τα Μέσα της χώρας, αλλά και να αυξήσει τις κλήσεις για βοήθεια κατά 8 φορές, βραβεύτηκε με δύο χρυσά Effie στις κατηγορίες Social Good – Brands και Branded Content & Entertainment, κερδίζοντας και το Grand Effie.

Ο Πάνος Σαμπράκος, Chief Creative Officer της Ogilvy, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε περήφανοι που για ακόμη μια φορά καταφέραμε να πάρουμε τα περισσότερα και τα σημαντικότερα βραβεία στα Effie Awards.

Η επίδοση αυτή δεν είναι αυτονόητη. Είναι αποτέλεσμα της συλλογικής προσπάθειας όλων των τμημάτων της εταιρείας μας και της στενής συνεργασίας με τους πελάτες μας, τους οποίους συγχαίρουμε και ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη.

Ένα μεγάλο μπράβο σε όλες τις ταλαντούχες ομάδες μας, για τη στρατηγική, τις ιδέες και τις εκτελέσεις που έφεραν τόσο σπουδαία αποτελέσματα».