Τη θέση της global CEO στην Ogilvy Health ανέλαβε η Kim Johnson, πολύπειρο στέλεχος στον κλάδο της υγείας με εμπειρία διάρκειας 20 ετών. Η Kim Johnson, η οποία τους τελευταίους 18 μήνες αποτελούσε EVP of Global Clients για τη μητρική εταιρεία της Ogilvy, WPP, θα αναλάβει τα νέα της καθήκοντα στις 26 Ιουλίου, αντικαθιστώντας την πρώην global CEO, Kate Cronin, η οποία αποχώρησε από το agency, προκειμένου να αναλάβει τη θέση Chief Brand Officer στη Moderna. Η Kim Johnson θα αναφέρεται στον Andy Main, global CEO της Ogilvy, ο οποίος, σε ανακοίνωσή του, επαίνεσε «το επιχειρηματικό της πνεύμα και το εντυπωσιακό ιστορικό της».

Εκτός από την επίβλεψη του συνόλου των δραστηριοτήτων της Ogilvy Health, από το brand strategy και το advertising και PR έως το medical education, το HCP promotion και το market access, θα είναι υπεύθυνη και για την επιτάχυνση της ανάπτυξης του agency, δεδομένης της μείωσης των εσόδων κατά 3% το 2020. Ερωτηθείσα σχετικά με τις ευκαιρίες ανάπτυξης, η Kim Johnson προσδιόρισε το diversification της υγείας με εταιρείες εντός και εκτός κλάδου, οι οποίες αναζητούν συνεργασίες με παρόχους υπηρεσιών health/wellness και τους πελάτες, οι οποίοι αναζητούν συμβουλές σχετικά με το μοντέλο πωλήσεων και marketing, το οποίο αλλάζει.

(Πηγή: Campaign)