Η Ogilvy αναλαμβάνει global creative agency του guest loyalty προγράμματος του ξενοδοχειακού ομίλου Hyatt, World of Hyatt. Συγκεκριμένα, η Ogilvy θα ηγηθεί στο creative, experience και strategy του World of Hyatt, όσον αφορά στο κομμάτι της επικοινωνίας με τα μέλη, του promotion και των enhancements. Η ευκαιρία για την συνεργασία προέκυψε από ένα πρώην πελάτη της Ogilvy όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο Πρόεδρος της Ogilvy Experience της Βόρειας Αμερικής, Rajesh Midha. Τον λογαριασμό του ομίλου διαχειριζόταν μέχρι τώρα η Forsman and Bodenfors, με τη συνεργασία τους να λήγει στα τέλη του Απριλίου, όπως επιβεβαίωσε εκπρόσωπος της Forsman and Bodenfors.

Τον λογαριασμό του World of Hyatt θα διαχειρίζεται η ομάδα της Ogilvy Experience στη Νέα Υόρκη. Η Ogilvy προσέλαβε τον Steve Soechtig να ηγηθεί της ομάδας, η οποία ασχολείται με το experience, τον Ιανουάριο που πέρασε. Στο συγκεκριμένο τμήμα εστιάζει και η μητρική εταιρεία της Ogilvy, WPP. Ο CEO, Mark Read, δεσμεύτηκε σε ανάπτυξη των εσόδων της εταιρείας που θα προέρχονται από το experience, την τεχνολογία και το e-commerce, κατά 40% έως το 2025.
(Πηγή: Campaign)