Η καμπάνια της Ogilvy για το Flex Drive από την Autohellas Hertz, που «τρέχει» ήδη στα Μέσα, βασίστηκε στο insight της συχνής αλλαγής των αναγκών.

Η ευελιξία του Flex Drive εξυπηρετεί τις συχνές αυτές αλλαγές, όπως τονίζεται στην καμπάνια, αφού, όταν αλλάζει η ζωή ενός ανθρώπου, αλλάζει και το αυτοκίνητο που μπορεί να εξυπηρετήσει τις νέες του ανάγκες.

Η νέα επικοινωνία θα αναπτυχθεί σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, digital και print, έως τα τέλη Οκτωβρίου, με διαφορετικό πλάνο για κάθε Μέσο. Πρόκειται για το δεύτερο burst της καμπάνιας, στο οποίο όμως προστέθηκε και η τηλεοπτική διαφήμιση. Το πρώτο burst παρουσιάστηκε με την ίδια ιδέα και εκτέλεση στα υπόλοιπα Μέσα τους μήνες Φεβρουάριο-Μάρτιο.