H Ogilvy Ελλάδας, στο πλαίσιο του διεθνούς ανασχηματισμού του Δικτύου της Ogilvy, λανσάρει την Ogilvy Experience (www.ogilvyexperience.com), αποσκοπώντας στο να βοηθήσει τους πελάτες της να δημιουργήσουν impactful εμπειρίες σε όλα τα στάδια του Customer Experience. Η Ogilvy Experience έρχεται να βοηθήσει στον συνολικό σχεδιασμό της εμπειρίας που επιθυμούν να έχουν τα brands με τους καταναλωτές και να συμβάλλει στην ανάπτυξή τους.

Η Γενική Διευθύντρια της Ogilvy Experience, Στέλλα Ροδοπούλου, δήλωσε: «Σκοπός του νέου Business Unit είναι να βοηθήσει τους πελάτες μας να εισάγουν τη μοναδική συναισθηματική σύνδεση ενός brand σε κάθε εμπειρία με τον καταναλωτή. Δουλεύοντας στο intersection δημιουργικότητας, δεδομένων και τεχνολογίας, δημιουργούμε εμπειρίες που μεταμορφώνουν τα brand και τις επιχειρήσεις και τις καθοδηγούν, ώστε να έχουν impact στην κοινωνία και στους ανθρώπους». Επίσης, ο Χρήστος Λάτος, Deputy CEO της Ogilvy επεσήμανε: «Είναι κρίσιμο για τα brands να κλείσουν το χάσμα εμπειρίας (Experience Gap) μεταξύ του τι προσδοκούν από αυτά οι καταναλωτές και τι τελικά τους προσφέρουν.

Η διαχρονικά υψηλή δημιουργικότητα της Ogilvy συνδυαστικά με την μεγάλη της εμπειρία στη χρήση νέων τεχνολογιών και digital thinking μάς κάνει ιδιαίτερα αισιόδοξους για αυτό το εγχείρημα». Οι υπηρεσίες που προσφέρει η Ogilvy Experience περιλαμβάνουν: Experience Strategy, Experience Design, Data & Analytics, Insights & Intelligence, Full Funnel Activation, CRM
& Loyalty.