Δύο νέα στελέχη προσθέτει η Ogilvy στην ομάδα που χειρίζεται το portfolio της Unilever.
Πρόκειται για τον Daniel Fisher, ο οποίος αναλαμβάνει τη θέση του Global ECD και τη Nadja Bellan-White, που θα εκτελεί χρέη Global Managing Director, με έμφαση στη μάρκα Dove. Ο ρόλος του Fisher θα εκτείνεται σε όλο το εύρος της WPP και θα έχει ως επίκεντρο την ανάδυση φρέσκων ιδεών για τον λογαριασμό της Unilever
Ο Fisher είναι ένας από τους πιο πολυβραβευμένους δημιουργικούς της βιομηχανίας, έχοντας κερδίσει 6 Grand Prix και 11 Gold Lions στις Κάννες, για δουλειές με brands όπως John Lewis, Shelter και Sunday Times, σε συνεργασία με agencies όπως Leo Burnett, The&Partnership και adamandeveDDB, όπου διατελούσε Deputy ECD.
Από την πλευρά της, η Nadja Bellan-White έχει χτίσει την εικοσαετή καριέρα της συνεργαζόμενη με brands όπως Ikea, Coca-Cola, Diageo, και LG. Το 2014, χρίστηκε CEO της Ogilvy Αφρικής, ενώ το 2017 εγκαταστάθηκε στο Λονδίνο ως EVP for Global Brands για την περιοχή EMEA και στη συνέχεια ως Chief Client Officer EMEA.
«Ανυπομονώ να δω τι μπορεί να πετύχει η συνεργασία ενός κοριτσιού από το Harlem και ενός τύπου από το Newcastle, στη δημιουργία μιας ισχυρής ηγεσίας που θέτει το brand στο επίκεντρο», σχολίασε η ίδια.
(Πηγή: Marcommnews.com)