Μέσα από τη νέα της παγκόσμια μελέτη

Η Ogilvy παρουσιάζει τη νέα της παγκόσμια μελέτη με τίτλο «Ogilvy Wellness Gap», με θέμα την ανάπτυξη των brands μέσω του wellness. Η οικονομία της ευεξίας, μια οικονομία 4,5 τρισ. δολαρίων που αναπτύσσεται με διπλάσιο ρυθμό σε σχέση με την παγκόσμια οικονομία, έχει εξαπλωθεί τόσο πολύ, που για το 73% των καταναλωτών παγκοσμίως η ευεξία θεωρείται απαραίτητο στοιχείο στη στρατηγική ενός brand.

Η μελέτη ποσοτικοποιεί το χάσμα μεταξύ των προσδοκιών που έχουν οι καταναλωτές στον τομέα της ευεξίας από τα brands και το πώς οι ίδιοι κρίνουν τον τρόπο που αυτά ανταποκρίνονται, σε επτά κομβικούς τομείς: φαγητό, snacks, φροντίδα δέρματος, αερομεταφορές, ξενοδοχεία, αυτοκίνητο και τραπεζικός τομέας. Η έρευνα, στην οποία συμμετείχαν 7.000 καταναλωτές από 14 χώρες σε 4 ηπείρους, πραγματοποιήθηκε τον Απρίλιο του 2020.