Ogilvy και Grey London βρέθηκαν στην «κορυφή» των Effie Awards Europe 2022, η απονομή των οποίων πραγματοποιήθηκε στις 30 Νοεμβρίου σε virtual Awards Gala. Δεκαπέντε συμμετοχές βραβεύτηκαν με Gold Effie, η Grey London κέρδισε το Grand Effie και η Ogilvy τον τίτλο του Agency of the Year.

Η κριτική επιτροπή απένειμε 56 βραβεία σε 41 εταιρείες από 20 χώρες σε όλη την Ευρώπη. Η Ogilvy τιμήθηκε με τον τίτλο του Agency of the Year, κερδίζοντας 3 Χρυσά, 3 Ασημένια και ένα Χάλκινο βραβεία για projects σε συνεργασία με τις Mondelez, Heineken και NRJ & Pink Ribbon Belgium. Το Grand Effie απονεμήθηκε στην Grey London για την καμπάνια «Meet Frank: How a Zombie got gamers to fall in love with Pringles» για την Kellogg’s EMEA.

Στο πλαίσιο της συγκεκριμένης καμπάνιας, το agency δημιούργησε έναν χαρακτήρα παιχνιδιών, ο οποίος έκανε την εμφάνισή του στο Twitch και τελικά μεταμορφώθηκε σε influencer που «λατρεύουν οι gamers».