Πρόκειται για τη νέα εταιρική οντότητα των Verizon, Yahoo και AOL
Η Oath, ο ψηφιακός κολοσσός που δημιουργήθηκε το 2017 από την Verizon εντάσσοντας στην ομπρέλα του τις Yahoo και AOL, έχει ήδη ξεκινήσει να αναπτύσσει σειρά νέων, καινοτόμων υπηρεσιών, συνδυάζοντας τα δυνατά assets που απαρτίζουν το portfolio του.

Ιδιαίτερα όσον αφορά στον τομέα των ad experiences, η Oath ακολουθεί «επιθετική» στρατηγική σε επίπεδο καινοτομίας, τεστάροντας ήδη νέα ad formats σε συνεργασία με ηγετικά brands της αγοράς. Σύμφωνα με πρόσφατη ανακοίνωση της εταιρείας, τα νέα αυτά formats αφορούν σε 4 κατηγορίες-κλειδιά: Augmented Reality, Native, Utility και Social.
Στην κατηγορία AR, η Oath έχει προχωρήσει στη δημιουργία ενός mobile ad unit, το οποίο δίνει στους καταναλωτές πρόσβαση σε εμπλουτισμένη διαφημιστική εμπειρία μέσα σε περιβάλλον περιεχομένου της Oath, όπως το Yahoo Mail.

Το νέο format αναπτύσσει η ομάδα RYOT της Oath και υποστηρίζεται από το Yahoo Gemini. Στον τομέα του native, και επίσης υποστηριζόμενο από το Yahoo Gemini, η Oath έχει δημιουργήσει ένα νέο mobile ad format, το οποίο μεγιστοποιεί το δημιουργικό και την εμπλοκή του χρήστη μέσα από ένα full screen περιβάλλον. Το format θα είναι διαθέσιμο σε όλα τα mobile apps της Oath, συμπεριλαμβανομένων των Yahoo, Yahoo Finance, Yahoo Sports, Yahoo Weather, HuffPost κ.α.

Στον τομέα του Utility, η νέα πρόταση της Oath έχει να κάνει με το ψηφιακό πορτοφόλι, δίνοντας στους χρήστες τη δυνατότητα να αποθηκεύουν προσφορές και κουπόνια, ενώ τα brands μπορούν αργότερα να στείλουν ειδοποιήσεις για ειδικές προσφορές μέσω mobile, lock-screen. Οι καινοτομίες της Oath αφορούν και στο social κομμάτι, με διαδραστικό format που επεκτείνει το brand voice πέρα από το newsfeed, ευθυγραμμίζοντας φωτογραφίες, videos και προσωποποιημένα hashtags που ανεβαίνουν σε real time, με premium περιεχόμενο και νέα κοινά σε όλο το φάσμα των properties της Oath. «Για την Oath, είναι βασική προτεραιότητα η απλοποίηση, ενδυνάμωση και διεύρυνση του διαφημιστικού portfolio σε όλο το φάσμα του mobile, display, video, native και social», αναφέρει η εταιρεία.